Robin,
Ok, dat wist ik niet (n00b). Dat vacuüm systeem lijkt redelijk gangbaar voor de beginnende hobbyist
Ik heb trouwens een hoop interieur 'gargoyles' ...
-De dashboard verlichting (inmiddels gefixed)
-De odo-meter (was gefixed.. maar niet goed genoeg.
)
-Af en toe start ie niet in de 'P' (moet ik naar 'N' of even heen en weer, ik denk een vuile/versleten sensor oid?)
-Mijn grootlicht doet het niet. (heel af en toe wel, maar als ik dan de hendel verzet is het weer over , zal wel los contactje oid zijn)
-Maar de vreemdste is toch wel : Als ik mijn licht aan doe, gaan de koplampsproeiers ook aan, maar het knopje voor de koplampsproeiers op het dashboard doet niks.. dus daar zullen wel een paar draden fout zitten.. nu ben ik echter een jantje ongeduld.. dus een foute draad zoeken is niet bepaald mijn sterkste kant.
Ik heb nu gewoon de stekker voor de koplamp-sproeiers eraf getrokken. (ik gebruik die sproeiers/wissers toch echt niet, en vind het ook niet superfraai overigens)
en me Cruise control doet het niet.. maar dat komt omdat ze die computer er niet hebben gezet.. (het blijft griekenland natuurlijk,... lolz)
Wat je zei over dat uitzetten is ook wel logisch.. vaag herinner ik me dat diesels veel hoger vacuüm hebben, en dat ze het (vroeger) ook voor de achter remmen gebruikten .. dacht ik ergens gelezen te hebben.