[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
wielen scheef : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:54

wielen scheef

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

wielen scheef

Berichtdoor Trifonius » 19 nov 2013, 22:18

Bij mijn nieuwe T lijken de achterwielen niet helemaal recht te staan. Volgens mij leunen ze boven ietsje naarbinnen toe. Hoe kan dit en wat is er aan te doen? :?:
Trifonius

Re: wielen scheef

Berichtdoor Mark300DT » 19 nov 2013, 22:20

Ik weet idd niet of dat hoort, ik zag het vroeger wel veel bij die oude BMW's hoe zwaarder belast hoe meer die wielen naar binnen gingen staan. zeg maar zo : / \

Heeft dat niet met het type ophanging te maken ?
if it's not broke fix it until it is
Mark300DT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300DT
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: wielen scheef

Berichtdoor JesperTichelaar » 19 nov 2013, 22:31

Wat ook kan: Als de wielen zo: \/ staan, dan kunnen er te sterke veren onder zitten. Hierdoor wordt je auto te ver omhoog gedrukt waardoor je ophanging lager komt te staan en je wielen dus zakken ten opzichte van de auto.
Als ze zo staan: /\ dan kan er van alles aan de hand zijn: Kapotte veren, overbelasting, Kapotte schokbrekers (icm kapotte veren)
Lit de lju mar rabje
JesperTichelaar
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek