Ik ben op dit moment even wat minder enthousiast. Ik weet alleen niet zeker of het nu ligt aan de gasinjectie of aan iets anders, bijv. ontsteking.
De auto start heel goed, rijdt daarna als een tierelier, maar als ik het contact afzet en kort4e tijd later weer aan, dan heeft de motor het niet naar zijn zin.
Stationairtoerental pendelt dan nogal en bij het stoppen voor bijv. een stoplicht zakt de motor soms helemaal weg en slaat dus af. Ook het optrekken loopt niet geheel vlekkeloos. Hij pakt nogal schokkerig op. Soms denk je het lek boven te hebben en dan stekkt het weer op.
Ik heb intussen de volgende delen vervangen:
rotor en verdeelkap
uitlaat (lekte)
automaatbakolie en filter
luchtfilter (is nu K&N)
Heel misschien is de verdeelkap toch niet goed. Het is een imitatie exemplaar en ik heb vaag het idee dat na het vervangen van de verdeelkap en rotor het probleem is ontstaan en de oude heb ik al weggegooid. Het vervelende is dat ik nu wel een nieuwe kan kopen, een Beru ofzo, maar dan geef je toch een hoop geld uit, terwijl je niet weet of het prbleem is opgelost.
Het lijkt er namelijk een heel klein beetje op dat ook op benzine de motor wat slechter oppakt. De LPG installatie reageert waarschijnlijk heftiger omdat die geregeld is mbv een lambdasonde.
M.a.w. ik weet het even niet.
Als ik nu zou kunnen kiezen, zou ik een Megasquirt inbouwen. Die kan je namelijk helemaal zelf instellen en naregelen. Ik ben nu met de Landi teveel afhankelijk van de leverancier.
Kijk hier maar eens:
http://www.bs-autotune.nl
http://www.megasquirt.info