door CabrioGer » 26 nov 2013, 23:15
Mijn naam is Ger van den Berg en heb nu sinds vorig jaar een W123 250 zescilinder op LPG.Automatische versnellingsbak en electrisch schuifdak en C.V. Zijn de opties.Dit jaar is er voor de APK links een dorpel en achterste vloerplaat vervangen.Het uitslijpen heb ik zelf gedaan en heb het door een kameraad laten lassen.Afwerken en dergelijke heb ik ook zelf gedaan.I.v.m. Slecht starten heb ik een nieuwe verdamper gemonteerd en ook de kleppen gesteld.Daarna nog nieuwe bougies,verdelerkap,rotor vervangen en hij start nu als een nieuwe.Olieverbruik is nihil.Kleur us groen metallic.Technies is hij nu 100% .Optisch is er nog wel werk aan,ik rijd er niet zo veel in,het is gewoon hobby on er aan te sleutelen,schuren enz. enz.Heb ooit verschillende types Mercedes gereden en ben ook twee jaar lid van de 114/115 club geweest.Ik had toen een mooie 200D van 1973.Maar ik hou van afwisseling en had nog nooit een W123 gehad.Ik zal eens kijken of ik wat fotoos erbij kan zetten.Dit was het wel voor even.