Hallo
Het komt regelmatig voor dat ik geen rem druk meer heb dan moet ik de rem helemaal tot het
einde indrukken tot ik een beetje kan remmen. ben naar mijn auto garage geweest waar ik al 20
jaar kom en die zeiden de remblokken zaten verkeerd . en inderdaad het rode lampje van het rem systeem
was uit en kon ook normaal remmen . toen ik bij de garage vertrok uit Enschede ging ik nog even naar mijn zoon
in Hengelo dat is afstand van 16 kilometer en ik reed in het drukke centrum en ja hoor het lampje brande weer en
ik had even later weer geen rem druk zou je net zien in een druk centrum ben daarna wel goed thuis gekomen want
ik had daarna weer rem druk . 1 week later had ik een toertocht in Harderwijk ik dacht zal ik wel gaan maar ik had al
betaald toch gegaan . een tocht van 160 kilometer het lampje brande wel maar heb 130 kilometer gereden zonder
problemen daarna naar huis gegaan , een tocht van 160 overal achterlangs en binnen door dat is wel heel lang .
gisteren was het nog even mooi weer om te rijden ging van Apeldoorn naar Brummen ongeveer 25 kilometer het lampje brande nog en ja weer geen rem druk in Brummen , later wel weer . het is een genot om met mijn Mercedes te rijden maar op deze manier dat je steeds in je achterhoofd moet houden dat je afstand moet houden , omdat hij soms geen rem druk heeft dat is niet zo fijn . misschien heeft iemand op dit forum het eerder meegemaakt of kan mij helpen met oorzaak te vinden . kan zelf altijd goed merken of er iets mankeert aan de auto maar verstand heb ik er niet van zou fijn zijn als het voor elkaar komt alvast bedankt groeten Peter