door Bart200D » 20 dec 2013, 15:42
Beste Ruud,
In jouw geval is er geen goeie oplossing helaas.
Ombouwen naar 25km/uur is een wanhoopspoging en doet je auto meer slecht dan goed...
Een auto stallen (tenzij in een constant verwarmde garage) is ook niet goed. --> oldtimers liefhebben is nu eenmaal een dure hobby?!
Moest ik in jouw geval zitten zou ik hem zeker proberen te slijten hetzij in Nederland of in België aan een aanvaardbare prijs.
Maar op een W123 forum (waar we met z'n allen proberen om deze wagens zo lang mogelijk op de baan te houden) komen spreken over een sloop zegt meer over jou dan over ons...
Dus als ik je een goede raad mag geven: verkopen die handel, dan heeft er iemand anders misschien iets aan.
Ter info: ikzelf heb enkel de W123 ter beschikking momenteel en zal me heel veel pijn doen om hiermee door weer, wind, zout,... te moeten rijden maar nood breekt wet. Ik heb geen geld voor iets anders en om de W123 te stallen aan €50 - €100 / maand is helemaal van de pot gerukt.
Wat ik wil zeggen: indien het te duur is: verkopen die handel en leven naar je standaard op dit moment.
Grz,
Bart
Ein W123 fährt immer, wo eine StraBe ist.