[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Melle2007 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 06:37

Melle2007

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Melle2007

Berichtdoor Melle2007 » 29 dec 2013, 01:13

Hallo allemaal,

Ik ben Pier Meindertsma uit het bouwjaar `62` en woon in Zwolle. Ben sinds kort in het bezit van een witte 220D uit 1976 met 250 op de teller.
In mijn jeugd ging ik zo nu en dan met een vriend in de Benz van zijn vader kippen bakken op kermissen. Het was een witte met blauw interieur. Aangezien mijn vader een Opel cadet had en die ook als veewagen gebruikte vond ik het geweldig om eens in een echte auto te zitten. Het gevoel en de geur is mij altijd bijgebleven. Later ook nog een vriendinnetje gehad waarvan de vader in een `dikke diesel` reed en het was heerlijk om daar zo nu en dan mee te sturen.
Daarna altijd druk met werk geweest en zo nu en dan verlekkerd naar een mooie oldtimer gekeken. Maar steeds zij `ratio` dat dit een onhandige beslissing zou zijn. Stilstaan langs de kant van de weg, sleutelen noem het maar op.

Onlangs vroeg een kennis mij mee om met hem een W114 op te halen en naar Urk te brengen waar hij van een nieuwe motor zou worden voorzien. De heenreis bevestigde al mijn vroegere gedachten. Rookpluimen en onderweg stilstaan om uiteindelijk gesleept in Urk aan te komen. Twee weken later lag de motor erin en ik ging mee om hem op te halen. Tot laat in de avond werd er gesleuteld en daarna reden we in het donker gezellig in een snorrend dieseltje terug. En toen ging het mis.... Ik moest er ook een. Na een lange zoektocht met veel roest en een aantal bezoekjes aan dit forum is het gelukt. Niet helemaal wat ik zocht want hij moest zacht groen zijn. Maar toch een hele mooie zonder roest.....dacht ik :D Helaas moet ik mij nu ook aansluiten in het leger van knutselaars met twee linkerhanden. De Haynes is inmiddels gekocht en het eerste voetenbadje meegemaakt. Het olie luchtfilter schoongemaakt de spiegel draait weer. De onderkant met hulp en een plamuurmes en schuurtol schoongemaakt en behandeld. Met veel licht zie je meer...en de lijst wordt langer. Ik zal de komende tijd zo nu en dan misschien wat domme vragen gaan stellen. Maar tot dusver heb ik er plezier aan. Oh ja, jullie willen foto`s, die gaan komen alleen ben ik geen digitaal wonder dus met hulp van mij ega gaan die de komende tijd ook volgen.

Groetjes Pier Meindertsma
Melle2007
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Melle2007

Berichtdoor Robin-H » 29 dec 2013, 09:56

Welkom Pier! We wachten met smart op de foto's.
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen