[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ombouw naar 25KM/UUR : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 03:35

ombouw naar 25KM/UUR

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re: ombouw naar 25KM/UUR

Berichtdoor Ruud Janssen » 29 dec 2013, 10:09

ai dat is niet leuk.
in oost-souburg moet er een waakhond komen, ben bang voor inbraken of overvallen.

de eerste die hem zou komen ophalen haakte later af, die dacht een nieuwe te krijgen .

nummer 2 schrijft hem maandag op afstand over (heeft een oldtimer bedrijf) en haalt hem donderdag of vrijdag op.

de Duitser had hem niet meegenomen vanwege een oude aanrijding, er zit een nieuw front op en dat is te zien onder de motor kap.
hij zei dat hij er geen kenteken op zou kunnen krijgen in Duitsland.
dat wist ik niet, de arme man had 850km gereden met een autotransporter erachter.

het liefst had ik de wagen gewoon gehouden ,
Ruud Janssen

Berichtdoor Weizengelb » 05 jan 2014, 14:59

Nou, het scheelt wel tijd moet ik zeggen nu ik 3 auto's minder heb om te onderhouden!

Ik kan trouwens ook wel de ANWB opzeggen nu en zo nog wat dingen, scheelt weer een hoop geld alles bij elkaar.
Maar het verlies is wel geleden....
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Ruud Janssen » 05 jan 2014, 16:41

Zelf had ik iets van 3500 bij elkaar in de wagen gestoken, compleet verdampt.
Gisteren de eerste vracht met de BMW gedaan, rijd wel luxer maar er kan niet zoveel in als in de 300TDT.
Het is niet anders, sommigen hebben een nog grotere verliespost.
Ruud Janssen

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto