[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
YRD : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 02:35

YRD

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

YRD

Berichtdoor YRD » 08 jan 2014, 22:01

Beste allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Jordi, 25 jaar en nu 2 jaar in het bezit van me oldtimer; Een 240D uit 1977.
Er moet nog een hoop aan gebeuren, maar ik vind het ook leuk om er mee bezig te zijn. Daarnaast rijdt het ook fantastisch. De auto zorgt voor een relaxte autorijdstijl en ik vind het ook zeker geen straf om erin te rijden.

Vorig jaar ook regelmatig lekker mee rondgereden. Óók een trip naar Italië, waar ik twee wieldoppen ben verloren :sad
(gaten in wegdek) :/ Één gelukkig nog kunnen vinden.

En nu ben ik bezig om 'em' langzaam op te knappen. En hier om elkaar met raad en daad terzijde te staan.
Bijlagen
DSC_0409 aangepast.jpg
Mijn toerritje naar Italië:)
DSC_0409 aangepast.jpg (519.39 KiB)
YRD
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1965
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: yrd

Berichtdoor Robin-H » 08 jan 2014, 23:41

Welkom! Serie I, getinte ramen, gaaf!

Eén vraagje... wat is er met je kofferdeksel? Zit ie niet dicht op bovenstaande foto of zit je sierlijst er nu zo vreemd op gemonteerd?
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen