Het is nu 25 nov 2024, 01:05
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Robin-H » 10 jan 2014, 14:17
Beste mensen,
Even een vraagje... Ik heb zonet even snel mijn motorkap recht gelegd door de stelmoertjes te verdraaien aan de onderkant, dat ging op zich best aardig. De kap ligt vrij netjes gelijk met de voorschermen. Het lijkt nu echter alsof de rechterkoplamp (links op de foto) een stuk lager ligt als de andere. Op beide glazen staat netjes Bosch gedrukt, dus ik ga er vanuit dat het beide originele units zijn. Kan ik de lamp stellen? Of zijn er gewoon een keer "El cheapo" schermen opgezet?
Alvast bedankt.
Gr.
Robin
- ImageUploadedByTapatalk1389356224.966049.jpg (86.17 KiB)
-
Robin-H
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 280CE
- Bouwjaar: 1968
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
door Hans230CE » 10 jan 2014, 22:44
Koplampen goed gesteld???? Er is altijd een beetje afwijking. Bartie heeft er ook last van.
Doe eens het volgende: als je de kap opent is er aan beide kanten een stelschroef thv de lampen. Schroefding met een rubber kappeke. Misschien dat je met die te stellen kan je de boel level krijgen. . Maar pas op de stand tov de motorkap veranderd ook.
Kijk ook es of er met de bevestiging van de lampen zelf niets te doen is??? Knipperlicht eruit en de lamp zit vast met 4 schroeven. Is lang geleden dat ik die heb los gehad, maar ik dacht dat er daar ook iets te regelen valt.
Kan verkeerc zijn.
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans
-
Hans230CE
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Opmerkingen / andere wagens:
door Robin-H » 11 jan 2014, 00:35
Hm, zal morgen eens kijken naar de koplampunits zelf dan. De stelschroeven onder de motorkap had ik gevonden inderdaad, die staan nu goed zoals je kunt zien op de foto.
-
Robin-H
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 280CE
- Bouwjaar: 1968
door Rob R » 11 jan 2014, 08:37
Koplamp zit vast met 4 boutjes, is wel iets aan te verstellen maar niet al te veel of je moet de gaten vergroten, mvg Rob
-
Rob R
- Gold Boarder
-
- Type wagen: 280
- Bouwjaar: 1965
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur