[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Met dank aan Rijkswaterstaat : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 09:59

Met dank aan Rijkswaterstaat

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Met dank aan Rijkswaterstaat

Berichtdoor BS82 » 07 feb 2014, 21:21

Gisteren viel mijn auto uit op de ring van Rotterdam, meteen de a.n.w.b. gebeld en na 10 minuten stond er opeens een truck achter me. De meneer van Rijkswaterstaat zei dat hij me al vanaf de andere kant had gezien en i.v.m. veiligheid me even naar een veilig punt zou verplaatsen. Dat deed hij de hele dag, de a.n.w.b. mocht schijnbaar niet langs deze drukke weg helpen, was er wel blij mee omdat ik net aan het eind van een bocht stond waar men 80 km mocht rijden.

Prima, even wat foto's gemaakt en toen op de a.n.w.b. gewacht, dat duurde wel wat langer, bij elkaar meer dan een uur.
De bobine had schijnbaar een scheurtje en de vonk sloeg over, daardoor viel hij steeds uit als ik stopte bij een stoplicht. Dat laat me weer denken aan een ander topic waar ik aangaf dat de auto stotterde bij vochtig weer, dus hier is de oplossing.
Nu een nieuwe bobine kopen of oplossing voor het scheurtje zoeken. Advies is altijd welkom.
Bijlagen
DSC-0009.jpg
Veilig achter een tankstation
DSC-0009.jpg (202.87 KiB)
DSC-0008.jpg
Ring van Rotterdam
DSC-0008.jpg (127.52 KiB)
BS82

Re: met dank aan Rijkswaterstaat

Berichtdoor Niekoss » 08 feb 2014, 10:43

Dicht kitten voor nood?
Eventueel vandaag een andere bobine halen?
Niekoss

Re: met dank aan Rijkswaterstaat

Berichtdoor Kootrudy » 09 feb 2014, 19:33

ik zou een nieuwe bestellen op internet, zijn de kosten niet. let wel op het nummer want er zijn verschillende types
Kootrudy
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto