[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Afmelden als lid : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 09:35

Afmelden als lid

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Afmelden als lid

Berichtdoor Hunneman » 17 feb 2014, 08:33

Afmelden als lid

Beste mensen bij deze willen wij ons afmelden bij de Mercedes club .
Wij willen u van harte bedanken voor de leuke tijd samen wij hebben er van genoten.
Wij hebben de Mercedes verkocht niet om de belasting regel wand hij was gewoon op benzine .
Maar om dat ik een echte Kever fanaat ben en wat ik nu heb gekocht een Kever dus . dat slaat werkelijk alles .
Deze Kever zou in nieuw staat verkeren zij de beste man maar bij aan komst bleek hij in concours staat te zijn .
bouwjaar 1972 geen enkel krasje , deukje , roest spatje . gewoon fonkel nieuw dus ik kon de verleiding niet weer staan . en heb hem ook gelijk gekocht dit kom ik nooit meer tegen en als ik jullie vertel wat ik daar voor betaald heb
dan geloven jullie mij niet ! . deze kost bij de VW dealer dik over de € 12.000 als het niet meer is .ik heb even wat foto,s bij gevoegd nogmaals bedankt voor alles vriendelijke groeten Peter en Silvia Hunneman
Bijlagen
afbeelding Kever 9.jpg
afbeelding Kever 9.jpg (33.94 KiB)
afbeelding Kever 5.jpg
afbeelding Kever 5.jpg (56.23 KiB)
afbeelding Kever 1.jpg
afbeelding Kever 1.jpg (56.47 KiB)
afbeelding Kever 4.jpg
afbeelding Kever 4.jpg (57.56 KiB)
Hunneman
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Afmelden als lid

Berichtdoor Hans230CE » 17 feb 2014, 12:43

Het is niet omdat jullie vreemd gaan, Sylvia en Peter, dan we je het plezier niet gunnen om ons hier te blijven volgen. Jullie account blijft gewoon bestaan en ik ben zeker dat je zo nu en dan nog eens komen piepen.

Veel plezier met die mooie kever, ziet er idd uit als een top toestand. En een andere reden voor het houden van de account, de Benz en de Kever hebben 1 gezamelijke hobby, roesten. Dus wie weet heb je ooit nog eens hulp nodig :laugh: :laugh: .

:wink Het ga jullie goed
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Hunneman » 17 feb 2014, 13:16

Ha,ha,ha oke bedankt voor het bericht zoals u ziet heb ik al weer gekeken .
vriendelijke groeten Peter en Silvia
Hunneman
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975

Berichtdoor Schavuyth » 17 feb 2014, 16:27

Mooie wagen hoor! Veel roijplezier!

Groet Joris
Schavuyth

Berichtdoor Merceleek » 17 feb 2014, 19:21

hoi peter, veel geluk met je kever.

jammer , maar we hadden nog een afspraak staan, ben je bedrijfsmatig gestopt begrijp ik . vr groet cees.
Klatsch , Weib, Wein und Gezang ........!!
Merceleek
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1971
LPG: Ja

Berichtdoor Quinten » 17 feb 2014, 20:09

Wow mooie kever !

P.s. bij de dealer heb ik al 40 jaar geen kever meer gezien :whistling ;)

Die Benz komt er echt wel weer hoor :cheer:
Quinten

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto