Alles wat hierboven al gezegd is natuurlijk,
Roest is mijn inziens het grootste probleem bij de oudere Mercedes, doe slechte kleren aan en kruip zo ver mogelijk onder de auto om alles te controleren. of indien mogelijk op de brug met dat ding. lekken van schokbrekers, rubbers van cardan, olie lekken, remleidingen, banden enz. Check de bodem binnen en buiten, haal de achterbank er even uit, vochtige matten, dan heb je ergens een waterlek, haal het reservewiel er even uit. Vraag naar het gedane onderhoud. APK verslag uiteraard. Luister aandachtig naar het verkooppraatje, je hoort de gekste verhalen
Als er aan de bodem gelast is, is dat op zich niet erg, als het goed gedaan is heb ik liever eentje waar aan gelast is dan eentje waar de boel aan mekaar blijft door de lak of de tectyl, Neem iemand mee als je niet zeker bent van jezelf, of een aankoopkeuring is natuurlijk de beste raad.
Voor 3000€ à 4000€ heb je toch al wat keuze, als het je niet aanstaat, draai je om en loop door.
Heb je al eens in de te koop afdeling hier gekeken.
Die van Patman heb ik al gezien, is iets duurder maar wel heel goed.
(Als ik er eentje zocht zou ik die kopen.)
Dit zou ook een hele goede moeten zijn.
http://www.speurders.nl/overzicht/hele- ... &order_by=Kijk eens op you tube, daar staan 1001 tips op
Bv deze van Die PS profis , leuk om naar te kijken en ze geven aankoop/keur tips.