Hmmm de keerring is dus wel degelijk lek... er zit motorolie in je reservoir v nivoregeling
Er is overdruk in het reservoir want liep al over voor vertrek en dat is ook (deels )
reden van het lek vd leidingen vd nivoregeling. Ik zou motorolie op max houden en tijdens de rit elke 50 in het begin en als dat goed gaan dan elke 100 km checken zoiets... en bijvullen met goedkope 15w40..vrij langzaam rijden.
De pomp van de nivoregeling wordt dan immers gesmeerd door de motorolie..
Belangrijkste is je motor zelf!Zoals anderen al eerder zeiden: lek is w.s al de hele heenreis ook geweest.
Het repareren in den vreemde is vaak lastig.
Maar goed al sje aardig wat gereedschap hebt kan het. punt is dat er 2 dingen aandacht behoeven.
De keerring en de nivoregeling leiding. Echter het is mogelijk dat de leiding maar minimaal lekt als er geen overduk is...Mijn ervaringen zijn dat je vaak net wat meer gereedschap nodig hebt dan je denkt. Als er dan ook nog eens een boutje of iets afbreekt ben je er (gevoelsmatig ) vaak helemaal klaar mee...
succes met kiezen....