omdat ik met mn benzie hier ook niet ontbreken mag hierbij een posting in de showroom!
heb m nu een paar weken en bevalt me super goed! toen ik m kocht waren er een paar dingetjes wat direct even vernieuwd moesten worden, namelijk de ruitenwissers en een remlichtje.
toen was het rijden, rijden en nog eens rijden, een genot!
toch ergerde me het geluid van de radio, wat bleek, de conussen van de luidsprekers waren compleet verdroogd..
direct naar de stylingshop gegaan en 2 4'' pioneer luidsprekers gehaald, en voor het gemak ook maar een nieuwe pioneer radio. dit beviel direct veeeeeeeel beter, had ik direct moeten doen!
toen plots een keer op een zondag, de uitlaat los ging, wat bleek, de uitlaatklem van het verdeelstuk naar de middendemper was los gegaan, en daardoor was de uitlaat los gegaan.. wat een hels geluid zeg, onze trekkers zijn er niks bij haha! toen de middendemper maar even gauw vast geknoopt met een touwtje aan de carosserie, er kon weer gereden worden.
de dag erop maar preventief nieuwe uitlaatrubbers eronder gezet, voor die 10 euro wil je geen ellende hebben.
toen ik de uitlaatrubbers eronder zette viel het me op dat er net boven het differentieel nattig was, wat bleek, de remleiding was lek.
toen maar nieuwe remleiding gehaald en eronder gezet, dat ging allemaal prima totdat ik de rubbers los draaide en eraf haalde, toen kwamen de dieselleidingen er ook aan helaas..
toen maar even op de beunie manier de leidingen aan elkaar verbonden met een stuk brandstofleiding.
een week later was de koperleiding binnen en kon die eronder gezet worden, vanaf de pomp tot aan de tank is alles nieuw! ook gelijk maar overal nieuwe slang aan gezet, weet ik in ieder geval zeker dat me dat geen problemen oplevert bij de apk in september!
de oude slang vanaf de leiding naar het filter was erg opgezet, was wel 2x de slang dikte! gelukkig optijd bijgeweest dus!
naja goed, nu lekker rijden en gaan!
ps, zie foto, ook voor gala doeleinden inzetbaar hihi!
- gala Benz
- 306231_448049478540498_1094788494_n.jpg (102.18 KiB)