Hallo,
Sinds ik enkele weken geleden mijn L.P.G. installatie eruit heb gehaald en de auto door de RDW en APK heb gekregen, doet zich het volgende voor. Als ik hem de eerste kilometer rij dan valt me op dat het moment dat ik de auto uit de versnelling haal, meestal bij een stoplicht maar ook bij het uitrijden, dat de toeren bijzonder hoog zijn. Ik heb ontdek dat als ik eenmaal stil sta en even de gaspedaal helemaal indruk, de motor weer mooi rustig stationair loopt. Daarna als ik eenmaal een stukje rij en weer stil sta, heeft hij weer hoge toeren. Als de motor nog niet helemaal warm is, bij de eerste kilometers, kan het ook voorkomen dat als ik in z'n vrij heb staan, hij plotseling uitvalt.
Ik heb de stationair schroef goed gezet toen ik de auto op lage toeren had gekregen, wel loopt hij ook niet erg regelmatig stationair.
Ik vermoed dat het met de automatische choke te maken heeft. Graag advies wat dit is, zou hem graag in orde hebben omdat ik net behoorlijk ben geschrokken op het verbruik van mijn auto toen ik vanmiddag voor het eerst benzine ging tanken.
Mvg, Bert