[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Jippie! de weizengelbe is door de RDW!! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 07:44

Jippie! de weizengelbe is door de RDW!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Jippie! de weizengelbe is door de RDW!!

Berichtdoor Weizengelb » 18 sep 2006, 16:19

Afgelopen Vrijdag naar de RDW geweest in Veldhoven, en de 240D is met complimenten goedgekeurd!

Wat rijdt hij lekker trouwens! En wat is de kleur mooi!!!! Ik heb het APK rapport al binnen (met het kentekennummer dus!) nu alleen nog wachten op de papieren en dan kunnen de kentekenplaten gemaakt worden!!

Ik had voor de keuring nog even de kleppen gesteld (stonden bijna helamaal goed trouwens), wat is die motor mooi schoon van binnen!!
Voor een diesel had ik dat niet eerder zo gezien...:woohoo:

Zo, dus eindelijk de auto waar ik zo lang op heb gewacht.
Nu moet ik gaan kiezen welke auto's weg moeten...

Luxe probleem B)

Groetjes,
Mathieu

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Nu nog een anti roest bescherming...

Berichtdoor Weizengelb » 18 sep 2006, 16:22

De winter komt er alweer aan tenslotte.

ik heb ook de vorige eigenaar opgespoord trouwens,
die dacht dat de auto naar Marokko zou zijn ondertussen! Hij was erg blij te horen wat er met zijn gele Mercedes was gebeurd! Wilde zelfs al op bezoek komen:lol:

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Antwoord:Nu nog een anti roest bescherming...

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 18 sep 2006, 17:11

ZO!!! dat ziet er strak uit... als nieuw gewoon. heb je de wagen over laten spuiten? of grondig in de was gezet?

echt een wagen om trots op te zijn

groeten,

adriaan
AdriaanVogelzang

Antwoord:Jippie! de weizengelbe is door de RDW!!

Berichtdoor wil240td » 18 sep 2006, 17:54

Gelikt Mathieu zoals die eruit ziet Rijden er straks 2 mooie mercedessen rond in Eindhoven

grts Wil B)
wil240td

Berichtdoor Lode » 18 sep 2006, 18:54

Gefeliciteerd!
Lode

Berichtdoor Wiebren240D » 18 sep 2006, 19:00

hallo Mathieu

ziet er heel mooi uit maar welke ga je nu verkoopen
kom nog wel langs in Eindhoven

groeten Wiebren Nieuwenhuis
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor eddy » 18 sep 2006, 20:48

Wat een prachtig voertuig, kan me voorstellen dat de complimenten van de RDW op z'n plaats waren, zo wil je elke dag wel keurmeester zijn lijkt me,

groet Eddy
eddy

Berichtdoor Mercedes W123D » 18 sep 2006, 21:51

Gefeliciteerd, een hele mooie auto. Hopelijk haalt die van mij volgend jaar ook zo de keuring.:woohoo:

Groet MercedesW123D
Mercedes W123D

Berichtdoor Desje » 19 sep 2006, 02:08

beste mat

gefeliciteerd man met de rdw inderdaad ik vindt die auto van je ook kei geweldig. en veel rijplezieer
mvg
desje
Desje

Berichtdoor Weizengelb » 19 sep 2006, 09:54

Bedankt voor de complimenten!

Ja de auto heeft wel wat was gezien de laatste tijd, beetje noodgedwongen; mijn vader had aan de onderkant met de compressor zwarte body-schutz gespoten, helaas met zoveel druk dat ook de bovenkant van de auto onder de druppeltjes zat...:(
Flink poetsen dus daarna.

Die keurmeester was inderdaad een geschikte vent. We gingen dus richting de roetmeting, maar door het lange wachten (ik was zonder afspraak gegaan) was de motor alweer flink afgekoeld. Dus ik was wel bang voor schade, maar die man mompelde wat toen ik de motorkap wilde openen voor olietemperatuurmeting en gaf gewoon een beetje gas vanuit de auto, het apparaat gaf iets van 0,90 aan en hij vond het al best en zei: "Ik houd er niet van om zo'n auto's onnodig op toeren te jagen".
Mooi toch!
En de auto rookt ook helemaal niet, in tegenstelling tot de meeste moderne TDI en zelfs mercedessen die ik soms gas zie geven!

Vandaag zal het kenteken wel binnenkomen, met het APK rapport alleen zullen ze wel geen platen willen maken.

Tja, er staan weer veel te veel auto's. De groene 230E wil ik nog steeds verkopen (is in januari 25 jaar, is eigenlijk ook alweer bijna!). Hij is eigenlijk al verkocht maar die man wil hem tot januari bij mij laten staan...tja da's niet wat ik wil.
Nu ik de 240D op kenteken heb denk ik er ook over om de grijze 200D weg te doen...
We zullen zien.
Groetjes,
Mathieu
PS ik heb er sinds kort ook weer een 200 benzine automaat bij van een kennis die al een jaar twijfelde om hem weg te doen! Ik kon die auto niet laten schieten nadat ik hem een jaar lang aan zijn hoofd had gezeurd. zal wel wat foto's van die auto op het forum zetten.
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Weizengelb » 19 sep 2006, 09:54

Bedankt voor de complimenten!

Ja de auto heeft wel wat was gezien de laatste tijd, beetje noodgedwongen; mijn vader had aan de onderkant met de compressor zwarte body-schutz gespoten, helaas met zoveel druk dat ook de bovenkant van de auto onder de druppeltjes zat...:(
Flink poetsen dus daarna.

Die keurmeester was inderdaad een geschikte vent. We gingen dus richting de roetmeting, maar door het lange wachten (ik was zonder afspraak gegaan) was de motor alweer flink afgekoeld. Dus ik was wel bang voor schade, maar die man mompelde wat toen ik de motorkap wilde openen voor olietemperatuurmeting en gaf gewoon een beetje gas vanuit de auto, het apparaat gaf iets van 0,90 aan en hij vond het al best en zei: "Ik houd er niet van om zo'n auto's onnodig op toeren te jagen".
Mooi toch!
En de auto rookt ook helemaal niet, in tegenstelling tot de meeste moderne TDI en zelfs mercedessen die ik soms gas zie geven!

Vandaag zal het kenteken wel binnenkomen, met het APK rapport alleen zullen ze wel geen platen willen maken.

Tja, er staan weer veel te veel auto's. De groene 230E wil ik nog steeds verkopen (is in januari 25 jaar, is eigenlijk ook alweer bijna!). Hij is eigenlijk al verkocht maar die man wil hem tot januari bij mij laten staan...tja da's niet wat ik wil.
Nu ik de 240D op kenteken heb denk ik er ook over om de grijze 200D weg te doen...
We zullen zien.
Groetjes,
Mathieu
PS ik heb er sinds kort ook weer een 200 benzine automaat bij van een kennis die al een jaar twijfelde om hem weg te doen! Ik kon die auto niet laten schieten nadat ik hem een jaar lang aan zijn hoofd had gezeurd. zal wel wat foto's van die auto op het forum zetten.
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto