Ik ben (nog) een vreemde voor jullie maar het forum is al een behoorlijke tijd geen vreemde meer voor mij.
Sinds december 2010 ben ik in het trotse bezit van een (Petrol) groene 230 coupe uit 1982 en al snel had ik de weg naar het W123 forum gevonden. En nu (na al die tijd als een soort voyeur me sprakeloos te hebben vergaapt aan al die kennis en liefde voor het merk & type) vond ik het dan toch tijd om naar voren te treden.
Ook natuurlijk om jullie (bij uitstek de mensen die m kunnen waarderen) de mooie tweedeurs niet langer te onthouden!
Dit leek me ook niet meer dan eerlijk, aangezien ik al een behoorlijke tijd geniet van jullie verhalen, opmerkingen en foto's.
Natuurlijk mankeert er wel wat aan zo hier en daar (*ROEST hum hum* binnen de perken gelukkig) maar nagenoeg alles wat het kan doen doet het en de fijne extra opties maken de auto nóg prettiger om mee te rijden. Iets wat geen overbodige luxe is gezien de recente toename in mijn woon-werkverkeer. Woont in Gouda, werkt in Goes, heeft maar één auto (deze) en voelt de noodzaak een andere (bij voorkeur zuinige) auto voor dit doel te vinden.
Maar, zo lang je je ogen dicht doet bij het tankstation is het een waar Genot (<- jawel met hoofdletter G) om met deze auto te rijden!
Ik zal zo dadelijk proberen wat foto's te plaatsen (want ik begreep dat de meesten dat kunnen waarderen) waarop de opmerkzame forumleden wellicht al e.e.a. kunnen ontsluieren m.b.t. de staat en de uitrusting van de auto.
Groeten, en hopelijk tot snel!
Ruben
- image-2014-04-22.jpg (82.51 KiB)
- image-2014-04-22(1).jpg (59.58 KiB)