Nou, het heeft even geduurd, maar vanmiddag is het gereviseerde relais in de brievenbus belandt!
Na hem te hebben 'geïnstalleerd', motor starten en liep in een keer. Ok, dat klinkt leuk.
Hmm, maar de motor loopt nog steeds beroerd (zoals Marcel al vermoedde!). Als ie warm is loopt ie daarentegen wel heel mooi (maar nog steeds te rijk naar mijn mening). Dus Marcel, dat is dan precies het tegenovergestelde van wat jij had. Oh, en dat in een keer starten was gewoon puur geluk. Als ie warm is duurt het zo'n 2-5 seconden voordat ie 'm pakt.
Maar als ik het goed begrijp, na een hoop tijd/geld/moeite kan de motor kan wel zuiniger lopen, maar als je een beetje normaal rijdt, zal je nog steeds 1:7 rijden.. Hahah
Ik denk dat het nu dan verstandig zou zijn als ik dus de warmloopregelaar, de brandstofaccumulator en het shubumluft vacuumunit te (laten) checken?
Ik vind het lastig. Het lijken zoveel dingen te kunnen zijn. Wellicht hebben jullie laatst ook het injector-verslag van Robin gelezen? Hij had zijn injectoren ververst en hij leek erop vooruit te zijn gegaan. En aangezien ik 3,8K heb gereden, zou dit bij mij ook een verschil kunnen maken?
Nouja, wie niet waagt..!
Hij glimt in ieder geval als nooit te voren!
- foto(6).JPG (110.44 KiB)