Nou, we zijn weer bezig geweest. Echter zonder succes, helaas.
Heb eerst wat dingen geprobeerd, maar ik kwam er niet uit. Kon even niet helder denken, dus ben ik maar naar een autozaak gegaan en daar om hulp gevraagd. Na wat uitleg weer richting huis gegaan om daar een zoveelste poging te wagen.
Gedaan wat ik moest doen (geloof ik), maar nog steeds hoor ik de ontsteking, schuifdak en de ruitenwissers-en sproeiers door m'n speakers.
Hier een foto van hoe ik het heb aangesloten:
- foto 1(5).JPG (159.97 KiB)
- foto 2(4).JPG (124.39 KiB)
- foto 3(4).JPG (143.21 KiB)
Ik heb de rode draad (naar radio) aangesloten op de zwarte (die vanaf het zekering-gedeelte naar de radio gaat), de blauwe (naar de accu) gekoppeld aan de rode draad van de accu naar het zekering-gedeelte en de zwarte aarde draad gekoppeld aan de bruine van de radio.
Toen dit niet werkte heb ik de blauwe met de rode van het filter omgewisseld, maar nog steeds geen succes. Ook heb ik de aarde naar andere punten in de auto geleid (het frame van de stoelen en zelfs naar motorcompartiment), maar niets mocht baten.
Het word ook niet minder of meer, het blijft gewoon precies zoals het was...
Heeft iemand van jullie nog een idee?
Ohja, dit was ook leuk. Toen ik bezig was, had ik opgegeven moment de sleutel uit het contact gehaald, ik zat toen aan het knopje voor de elektrisch bediende ramen en toen gingen ze gewoon open en dicht! Zonder sleutel in contact!
Nadat ik echter een stukje had gereden en het weer probeerde om te kijken of ze het weer deden, toen deden ze het ineens niet zonder sleutel erin.. Nouja, volgens mij klopt er het een en ander niet helemaal...