Het is nu 25 nov 2024, 00:52
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Tony MB » 08 jul 2014, 08:37
Dus voor 1972 was het van koper met email, jammer de mijne is van 1972 anders had ik zo' n koperen
Een leuk wistjedatje, Ik ga er eens op letten.
Mvg Tony
Bar8 220 Benzine 1972 + "De Raket"
-
Tony MB
- Gold Boarder
-
- Berichten: 483
- Geregistreerd: 27 apr 2013, 10:54
- Woonplaats: Antwerpen
- Roepnaam:
- Type wagen: Pagode W113
- Bouwjaar: 1975
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door 280 '76 » 08 jul 2014, 12:32
Van koper?
Dat waren nog eens tijden. Ik heb een /8 uit '71 gehad en voor een habbekrats aan een oude man "gegeven" die hem weer opgekalefaterd heeft en nog een jaar of drie in gebruik heeft gehad. Ik heb zelfs nog een doos met spullen waaaronder een oude grill meegegeven. Had ik dat geweten dan had ik waarschijnlijk het koperen embleem eraf gehaald..
-
280 '76
- Gold Boarder
-
- Berichten: 389
- Geregistreerd: 15 jan 2014, 13:30
- Roepnaam:
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1968
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door 280 '76 » 08 jul 2014, 12:42
Het moge duidelijk zijn: de emblemen zijn waarschijnlijk altijd blauw met wit geweest, uitgevoerd in twee verschillende elkaar vervangende onderdelen. Kwaliteitsverschil kan misschien de reden zijn van de nog mooi ingekleurde emblemen en de blanco emblemen. Poetsen, rijwind, steenslag, enz... het zal allemaal een duit in het zakje doen en zijn weerslag hebben op de algehele staat.
-
280 '76
- Gold Boarder
-
- Berichten: 389
- Geregistreerd: 15 jan 2014, 13:30
- Roepnaam:
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1968
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten