Even voorstellen
Ik ben een belgische jongeman die sinds kindsaf verzot is op wagens, en dan vooral van Mercedes. Mijn vader heeft destijds met heel wat W123's gereden (vooral 200D, 240D). Daardoor is er bij mij iets blijven hangen. De laatste maanden heb ik heel wat forums zitten lezen en werd ik meer en meer jaloers op de Mercedes eigenaars
Uiteindelijk ben ik dan ook maar op zoek gegaan naar een W123, weliswaar een coupe omdat ik die iets specialer vind dan de berline. De coupe is ook iets minder te zien op onze wegen dan de berline.
Uiteindellijk heb ik 1 gevonden, aan een doenbare prijs, maar natuurlijk met werk aan
. Wat ik ondertussen ook geleerd heb: een W123 zonder werk/roest bestaat niet (tenzij je 1 koopt van een liefhebber aan een bedrag die ik momenteel niet aan een hobby kan spenderen).
Ondertussen een 2de wagen gekocht als donorwagen... (dus binnenkort komt er een topic bij te koop voor de onderdelen die ik niet nodig heb
)
Nu ben ik begonnen met het opknappen van de wagen. Het zal heel wat tijd in beslag nemen maar het dringt niet
Ik zal sowieso jullie hulp nodig hebben denk ik, want zelf heb ik nog geen ervaring in het opknappen van wagens.
Zo dat was een heel lange korte voorstelling, maar nu weten jullie tenminste waar ik mee bezig ben!