[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ombouw 240D schakel naar 300D automaat mogelijk? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 14:43

ombouw 240D schakel naar 300D automaat mogelijk?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ombouw 240D schakel naar 300D automaat mogelijk?

Berichtdoor Checker » 05 aug 2014, 17:35

Ik ben een 240D (4 bak schakel) aan het opknappen. Ik moet hem echt helemaal strippen, zelfs de bekabeling is slecht. Ik denk ooit kortsluiting gehad en slecht gerepareerd. Is de body geschikt om er het blok en automatische bak van een 300D in te plaatsen?
De ophanging etc. is van de donorauto (de 300D) ook veel beter dan van de 240. Kan ik dat allemaal overbouwen zonder aan de carrosserie te lassen, boren etc.?

Ik hoor het graag.
Wim
Checker
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: ombouw 240D schakel naar 300D automaat mogelijk?

Berichtdoor GerW123 » 05 aug 2014, 22:46

hoi je kunt gewoon alles ombouwen je moet wel de ook de motor stunen mee ombouwen
en je moet bij de g;oeirelaer er een kabel bij trekken of de kabel van de donor auto mee over zetten ook zauw ik als ik jouw was het diffrenteel om zetten i v b met andere overbrenging
en als je nu een trek starter heb het contact slot ook ever zetten
mocht je nog vragen hebben mial mij maar dan mail ik je mijn telefoon nr
sterren groet gerw123
GerW123

Keer terug naar Techniek