MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 05:46

SJS Carstyling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

SJS Carstyling

Berichtdoor Pietje » 25 sep 2006, 19:45

Hello mede clubbers!

In het forum 'interieur' is er al aandacht geweest voor SJS carstyling en armsteunen. Die zijn aangekocht met een leuke korting. Nu weet ik dat ze veel meer verkopen voor diverse modellen.

Ik heb een mailtje uitgestuurd met de vraag of ze een lijst kunnen samenstellen met spullen die ze verkopen.
Je kunt dan denken aan houten poken, sturen, houten inlegstukken enz.enz.

Nu kan iedereen ook via ebay terecht, maar dan moet je daar wel mee om kunnen gaan. Veel 'ouderen' onder ons willen of kunnen dat niet. Dan is rechtstreeks bestellen veel makkelijker. Bovendien kan ik natuurlijk proberen te regelen dat we een standaard korting krijgen.
De mail is net de deur uit met de vraag om een 'catalogus' samen te stellen. Wellicht kan deze dan (met behulp van de site beheerder) op de site geplaatst worden.
Even afwachten op antwoord, maar ik heb goede hoop dat dat goed komt. Inmiddels heb ik een erg goed kontakt met ze.

Weerom de groeten,
Peter / Pietje
Pietje

Antwoord:SJS Carstyling

Berichtdoor bertkrijgsman » 25 sep 2006, 22:04

Peter bedankt voor de inzet hoor!!! zo'n lijst met accesoires zou erg mooi zijn, ik ben erg benieuwd hoe die armsteun eruit ziet is hij trouwens makelijk te bevestigen??

Gr Bert
bertkrijgsman

Berichtdoor Pietje » 25 sep 2006, 23:02

Hello Bert,
Het klinkt pijnlijk :blink,...maar je zal toch een gaatje moeten maken in je bekleding. (dus goed opletten wáár!)
Verder is het gewoon een stang met schroefdraad waar een zware moer op gedraaid wordt. Kind kan de was doen.
Pietje

Berichtdoor Desje » 25 sep 2006, 23:47

het is indd te gek om een catalogus te hebben en je zelf kan kijken wat je wil bestellen het best zou zijn als de prijzen er bioj staan.
alvast bedankt peter
mvg
desje
Desje

Berichtdoor scorenborgo » 26 sep 2006, 13:19

Peter helemaal super als ze een catalogus voor ons willen uitbrengen.
Bedankt voor je inzet!
scorenborgo

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto