Weliswaar niet vandaag, maar eergisteren heb ik weer een en ander kunnen verrichten aan de Benz:
Raamsnorren van de twee voorportieren vervangen, deze waren er op het blote oog niet erg aan toe, maar toen ze er eenmaal uit waren bleek het toch tijd ze te vervangen. Dit gedaan en het ziet er weer strak uit!
Daarnaast deurvanger van rechter voorportier vervangen. Deze had zijn beste tijd gehad. Wat ook vreemd was, was dat de oude die ik eruit haalde een vroegere versie bleek te zijn. Die was dus waarschijnlijk al een keer vervangen. Nouja, de hele auto schud nu heen en weer als het portier in zn stand valt.
Nu alleen nog eentje voor het rechter achterportier zien te vinden.
Kleppen zijn ook weer gesteld.
En ik wilde mijn toerenteller aansluiten maar dit is helaas niet gelukt. Je hebt twee types toerenteller. Een TD en eentje met een 1. Ze verschillen in de manier waarop ze moeten worden aangesloten (ivm ontstekingstype). Helaas mocht geen van beide manieren werken. Ook niet op de auto van Robin, terwijl hij een werkende toerenteller erin heeft zitten.
En als laatst was de Benz toe aan een wasbeurt. Zowel van binnen als van buiten....
En hij straalt nu weer als een zonnetje!
Sent from my iPhone using Tapatalk