Daar ben ik eindelijk weer, ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga toch proberen om een blok te zoeken en de Mercedes voorlopig eerst weer rijdend te krijgen!
Eerst heb ik nog geprobeerd om te kijken of ik hem via Marktplaats kon verkopen, maar ik heb daar nu al spijt van dat ik heb gedaan. Wat je daar al niet mee op je nek haalt...
En het blijft nl. eeuwig zonde als ik het toch niet ga proberen om hem weer rijdend te krijgen. Ik weet zeker dat ik na een tijdje spijt zou krijgen en dat ik al mijn haren uit mijn hoofd zou trekken (voor zover ik die nog heb)
.
Ik heb nu alleen nog een probleem dat de auto nog steeds helemaal in Groningen staat, dus ik moet hem daar eerst nog vandaan zien te krijgen. Ik schaam me nogal dat ik niets meer van me heb laten horen, zeker naar iedereen die me een hart onder de riem hebben gestoken, en in het bijzonder Wiebren die meteen zijn hulp aanbood.
Wiebren staat je aanbod nog om mij uit de brand te helpen om mijn Mercedes vanuit Groningen te kunnen transporteren? Dat zou ik nl. beretof vinden.
Nog even waarom ik een tijdje niets van me heb laten horen. Na alle pech met de Mercedes kreeg ik ook nog eens te horen dat door reorganisatie op mijn werk, het kantoor waar ik werk op termijn gaat sluiten en het werk en personeel geoutsourced gaat worden. Zo zie je maar, alle pech komt nooit alleen. Concreet betekent het je met je werk en collega's verkocht wordt aan een andere werkgever maar wel nog een tijdje hetzelfde werk blijft doen maar dan in dienst van de nieuwe werkgever. Dus daar ben ik de afgelopen tijd erg druk mee geweest en heb dat toch even moeten overdenken. De ergste schok is nu echter wel voorbij en het is nu tijd om me weer met leuke dingen bezig te gaan houden.