Dat is gewoon onverantwoord.
Het spreekt voor zich dat het niet volstaat om het even welke gereedschapskoffer mee te zeulen. Het moet een gereedschapskoffer zijn die aangepast is aan de stijl en waardigheid van de wagen, in casu een W123. Tevens moeten alle noodzakelijke gereedschappen aanwezig zijn.
Om de collega-W123-rijders op de goede weg te helpen, plaats ik hieronder dan ook een paar foto's van MIJN gereedschapskoffer.
Laat u echter niet beetnemen. Lees aandachtig de levensbelangrijke tips die volgen na de foto's.
- koffer2.jpg (16.64 KiB)
- koffer1.jpg (29 KiB)
Tip 1: koop geen gereedschapskoffer met plastic borden, bestek en glazen. Kitsch hoort niet thuis in een W123. Koop een gereedschapskoffer met borden van porselein, bestek uit metaal en glazen van glas (kristal is beter). Noblesse oblige.
Tip 2 : haal het niet in je hoofd om champagne mee te doen. Je wil niet weten wat je overkomt als je een fles champagne opent die een ritje in een auto heeft gezeten. Doe witte wijn mee en aub geen ordinaire tafelwijn. Chablis, Pouilly Fumé of Pouilly Fuissé zijn een al stuk drinkbaarder.
Tip 3: de wijn en gerookte zalm zitten natuurlijk niet IN de gereedschapskoffer, maar in een nette frigobox om alles lekker fris te houden.
Tip 4: echte gentlemen hebben natuurlijk ook een reisdeken mee om "haar" niet in het natte gras te laten zitten.
Tip 5: loop niet overal te vertellen over je gereedschapskoffer. Anders krijg je dit fenomeen…
- Zij kent je gereedschapskoffer...
- gevolg.gif (267.13 KiB)
De eerste die ik vanaf volgende week tegenkom zonder een degelijke gereedschapskoffer in zijn W123 staat wat te wachten !