Goeiemiddag allemaal.
Foto's zeggen meer dan woorden maar toch nog een woordje uitleg.
Bij de laatste Belgendag bij Toontje (11 oktober 2014) had ik beslist om mijn wagen daar te laten zodat Toontje de dorpelkoppen enzo kon onder handen nemen.
Onheilspellende berichten kwamen reeds snel aan mijn oren en dinsdag 28/10/2014 werd in samenspraak met Toontje beslist om het "kaalmaken" van mijn auto maar stop te zetten omdat er geen eind kwam aan de roest...
Dit kon niemand voorzien hebben doch sommigen hadden reeds een vermoeden en dit werd door Toontje letterlijk "blootgelegd".
Om een lang verhaal kort te maken: de W123 200D is ten dode opgeschreven wegens te veel roest...
Morgen zaterdag 01/11/2014 (ja, weet het, dag van de doden
en bescbouw mijn wagen ook zo) ga ik maar eens langs bij Toontje en gaan we overleggen hoe het verder moet met de W123 en welke alternatieven er zijn.
Ga ik op zoek naar een andere ? Nog geen idee eerlijk gezegd, niemand kan garanderen dat er onder een andere ook geen roest (al dan niet verborgen) zit + het feit dat ik mijn auto dagelijks gebruik en niet zoals het merendeel enkel eens op zondag mee buitenkomt tijdens droog weer, sterken mijn vermoeden dat een W123 misschien nét iets te oud is om nog dagelijks te gebruiken. Enfin, ik moet er nog een paar nachten over slapen vrees ik
Het is een heel spijtige zaak van mijn auto maar het is niet anders. Qua motor en interieur is hij nog top, mechanisch valt ook mee maar zoals gezegd heeft de kas z'n beste tijd gehad.
Groeten en geniet van de horrorbeelden.
Een triest forumlid
Ein W123 fährt immer, wo eine StraBe ist.