In afwachting van mijn nummerplaten, tja het kost hier allemaal niet zo veel maar het duurt wel wat langer (elk voordeel heb zen nadeel ) "De Raket" maar eens een sopje gegeven.
De spuit er over en met een emmer zeepsop De Raket te lijf gegaan. Van zodra ik begon vielen me kleine donkerrode vlekjes in de lak me op.
- IMG_0989.JPG (105.21 KiB)
Deze proberen weg te poetsen met WD40 maar dat ging niet, ook met klei er niet af te krijgen. Vreemde vlekjes op motorkap en het dak.
Omdat ze er toch niet afgingen ze maar gelaten voor wat ze waren, en de verder auto gewassen en afgezeemd. Na het wassen zie je ook wel wat doffe plekken.
- IMG_0987.JPG (183.9 KiB)
Er zal wat steviger spul moeten aan te pas komen. Daarna was het interieur aan de beurt... Alle rommel er uit, 12 matten er uit. 4 rubberen, 4 aftermarkt matten en dan de 4 "originele" matten er uit, er is trouwens 1 blauwe bij.
Deze zijn wel aan vervanging toe heel de onderkant is aan het verduren.
Gelukkig is de bodem hard.
- IMG_0996.JPG (203.15 KiB)
- IMG_0995.JPG (196.27 KiB)
De hele cabine gestofzuigd... stukjes pizza, apeltaart, bonnen van tankstations, elastiekjes, USB kabeltjes, allerlei vreemde voorwerpen. Alles is verdween in de Nilfisk. En toen ik met de stofzuiger in de kaartenbak ging bleef er een kestboom aan hangen. je kent ze wel van die vreeslijke luchtverfrissers, ik haat ze, echt, ik vind ze verschrikkelijk stinken.
- IMG_0993.JPG (160.12 KiB)
De mensen die ze gebruiken zouden gestraft moeten worden met stokslagen. Maar goed dat ding is er uit en ik blij... Daarna alles nog eens afgewassen met een sopje. Dat zou moeten volstaan voor een eerste wasbeurt. Gelukkig heb ik geen wereldschokkende dingen tegengekomen. Ben ik tevreden met wat ik gekocht heb... Ja, :thumbup: het is mijn /8 niet, maar dat was de prijs ook niet
- IMG_0991.JPG (228.03 KiB)
Alvast enkel vragen:
Die vlekjes wat zou dat zijn, en hoe krijg ik dat weg?
De originele vloermatten zijn die nog te verkrijgen?
Door de hele auto loopt vreemde bedrading en is volgen mij niet origineel (aftermarkt centrale deurvergrendeling?)
Die loshangende stof van de sluitkanten die je op de vierde foto ziet, zou je dat met spuitlijm kunnen herstellen?
Verrimpelde deurbekleding is daar nog wat aan te doen? foto 5 (met een warme luchtblazer misschien)