MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:30

Spiegels gesloopt door vandalen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Spiegels gesloopt door vandalen

Berichtdoor Reinout » 08 jan 2007, 22:11

Hallo luitjes,

De mede Amsterdammers binnen de club hebben er vast ook vaak last van, waar de Benz te parkeren? 's Avonds na 1900 is het rondjes rijden tot er iemand weggaat. Zo ook mijn vriendin op 1 Januari 's avonds. Na 20 minuten zoeken vond ze een plaatsje twee straten verderop. Omdat ik de afgelopen twee weken op zee was, en mijn vriendin op fietsafstand werkt, heeft de Benz daar lekker een weekje stil gestaan. Afgelopen zaterdag wilde mijn vriendin de auto pakken, is de accu leeg maar verder nog niets aan de hand. Vandaag kwam ik thuis en ben ik meteen even gaan kijken wat er aan de hand was met de Benz, zie ik dat:

Vandalen mijn beide spiegels van de auto getrapt hebben!!! :angry: :(
En niet dat ze dan naast je auto liggen, maar ze zijn gewoon verdwenen. Als het niet zo lomp gesloopt was zou je bijna denken dat ze gejat zijn!

Met die accu komt het wel goed, ik heb hem bij de ACL (zusje van de ANWB) in Luxemburg gekocht met twee jaar garantie, de ANWB is mijn geld terug aan het regelen.

Met die spiegels wat minder. Wie o wie kan mij helpen aan een paar nieuwe spiegels? Of weet waar ik ze vandaan kan halen? Zo kan ik niet echt de weg op.

Alvast bedankt
Reinout
Reinout

Antwoord:Spiegels gesloopt door vandalen

Berichtdoor Pietje » 08 jan 2007, 22:19

Probeer eens www.deonderdelenlijn.nl
als sloperijen ze hebben, nemen ze vanzelf kontakt op.

Of struin ff martplaats af. Staan vaak zat wagens die compleet geript worden.

Grtz,
Pietje<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/01/08 21:21
Pietje

Berichtdoor superW123 » 08 jan 2007, 22:26

ik heb ze niet liggen , maar heb er wel net 2 op marktplaats gezien
superW123

Berichtdoor Hans 300 D » 09 jan 2007, 02:12

Misschien overbodig, maar we kennen allemaal toch
Klasse Klassiek?
Neem even contact met Harrie op, die heeft ze vast wel tegen een redelijke prijs.
Overigens wel balen die mentaliteit van...
Sterkte en succes

Hans 300D
Hans 300 D

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto