Nog even een kleine update van de afgelopen kleine klusjes die er gebeurt zijn.
Allereerst bleek er een aftermarket centrale deurvergrendeling geïnstalleerd te zijn die niet meer werkt. Hoe zou dat nu toch komen,
- 0.jpg (241.37 KiB)
- 01.jpg (188.42 KiB)
de zekering was stuk maar het geheel was met tape en ijzerdraadjes aan elkaar geknoopt dus...weg met die troep.
- 0.3.jpg (316.4 KiB)
en de draadjes die ik nog nodig had keurig gesoldeerd en een krimpkousje erover zodanig dat dat geen problemen meer kan geven.
Het klinkje voor de bestuurdersdeur aan de binnenkant zat ook niet echt meer recht en bleek afgebroken. Bij Toontje een andere gevonden en daar ter plaatse gemonteerd.
Het deurpaneel was er dan toch af, dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Eerst de bekleding los geprutst het mouse dat er tussen zat verpulvert bij aanraking, maar met een soort dampkapfilter een poging ondernomen om dit terug strakker te krijgen. Het middenste deel heb ik laten zitten en het dampkapfilter met spuitlijm op de plaat geplakt, daarna het skai er terug over gespannen en ook met spuitlijm aan de achtkant vastgeplakt.
- 1.JPG (207.58 KiB)
- IMG_1065.JPG (135.29 KiB)
- IMG_1085.JPG (229.46 KiB)
- IMG_1087.JPG (226.63 KiB)
Het is niet 100% goed maar toch al stukken beter dan het was.
Met kerstmis mezelf nog een cadeautje gedaan en een mooie Becker Europa gekocht
- IMG_1094.JPG (163.98 KiB)
en die dit weekeinde maar eens gemonteerd, speelt netjes maar het cassette deel kan ik niet testen wegens geen cassettebandjes meer
- 5.jpg (198.47 KiB)
Geen wereldschokkende klussen maar ze kunnen maar gebeurt zijn...
En tot slot nog een totaal plaatje
- W123 sneeuw.jpg (248.79 KiB)