ha boys,
sta ik gister in de file, komt er een bruine W124 naast me staan, zettie zijn radio uit en seint naar me dat ik dat ook moet doen. Mijn vriendin en ik dachten dat hij iets rots wilde zeggen, want hij keek in eerste instantie heel eigenaardig. zegt ie: "mooie kleur! die auto, daar moet je zuinig op zijn, gewoon wegzetten dat ding, die wordt veel geld waard"...
ik had al gezien op zijn nummerplaat dattie de zijn bij budget-benz had gekocht. hij vroeg of ik het bedrijf kende, ik zei van wel. hij zei dat deze auto over een tijdje makkelijk €12.000/€13.000 zou kunnen opbrengen als ik hem goed zou houden!!! (ik lag echt helemaal in een deuk...nouja, van binnen dan hè), maargoed, ik bedankte hem voor het leuke compliment. Mijn vriendin fluisterde me nog in dat ik ook iets had moeten zeggen van zijn auto, maar dat deed ik niet, want ik vond hem lelijk (eigenlijk)
toch wel leuk, zo'n complimentje en gezellig gesprek in de file...heb je tenminste wat te doen...
mijn vriendin vroeg me of onze auto echt zoveel waard zou zijn...ik zeg natuurlijk niet, moet ik eerst de carrosserie tiptop krijgen (dus: wielkasten achter eruit snijden, nieuw plaatwerk erop, +hier en daar roest wegwerken...), ding onwijs goed poetsen van binnen en buiten, uitlijnen en stuurrechtzetten, stuurspeling bietje fixen, tellerunit fixen (die heb ik eentje van Dieter gekocht), raamrubbers vervangen (eigenlijk alle rubbers), nouja...vanalles eigenlijk, en dan zoudtie misschien 6000 opbrengen. Maar dan nog, veel van jullie hebben em gezien, de motor is prima, maar de carrosserie laat nog wat te wensen over. bovendien brengt geen W123 meer 12000 euro op!
maagoe, toch leuk..
iemand anders ook zulke reacties gehad op de Benz?
groet,
Pieter