[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Verstappen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:34

Verstappen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Verstappen

Berichtdoor Verstappen » 14 dec 2014, 18:14

Hoi clubleden

Ik ben al een paar jaar liefhebber van Mercedes ik ben op dit moment in het bezit van een 300TE uit 1986
Vanochtend heb ik een W115 uit 1972 aangeschaft het is een 200 op LPG, deze is in een redelijke staat met wat tekortkomingen die ik de komende tijd wil gaan oplossen.
Ik heb bewust geen showroom model gekocht omdat ik graag een beetje met oude auto's mag omprutsen.
De foto's zijn van de advertentie, ik ga de auto volgende week ophalen.let dus niet op de foute wieldeksels.

Gr Martin
Verstappen
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: Verstappen

Berichtdoor Tony MB » 14 dec 2014, 21:46

Heel veel plezier met je Bar8. Ik heb zelf een 220 uit 72 en ze rijden zalig :handgestures-thumbup:
Mvg Tony

Bar8 220 Benzine 1972 + "De Raket"
Tony MB
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Verstappen

Berichtdoor Jon » 14 dec 2014, 22:03

Welkom hier!
Ik had de advertentie al gezien. Met originele......wieldoppen :grin: :grin: :grin:
Geniet maar van je /8
En zoals Tony al zegt; Ze rijden prima :handgestures-thumbup:

Jon
Jon
Liever een Pruis dan een Prius!
Ik denk, dus ik Benz..!
Jon
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966