Hallo Job en andere mensen,
Ja job je hebt als het nu is het goede email adres want ik heb een mail van je gekregen!
Verder "als Mozes niet naar de berg toe gaat, komt de berg wel naar Mozus". Ik heb dus gedaan wat ik eerder schreef en heb het nippeltje er nu goed en recht ingekregen. Maar nu mijn teleurstelling, het systeem doet nog helemaal niets.
Ik ga er van uit dat de niveauregelaar nu goed is, er olie druk is, maar er helemaal niet, na-da, noppes, njente, zero gebeurd
Heeft iemand nu nog een helder idee? Ik had ergens gelezen dat je de gasbollen nergens kan testen, is dat zo? Verder even mijn gezonde verstand (heb ik dat??) laten werken. Het zal toch wel heel toevallig zijn dat beide gasbollen en/of schokdempers kapot zijn toch?? Je zou dan op zijn minst verwachten dat er nog éénkant iets zou doen toch?? Verder zien die bollen er bost net uit (ik heb wel slechtere gezien)
Dus mensen laat eens werken die hersens en kom met een oplossing:P
Ik schreef gisteren nog aan nieuw lid, dat ik meestal wel plezier heb in het sleutelen. Nu had ik even dat andere gevoel vanmiddag:evil: <br><br>Bericht gewijzigd door: JerommekeOhjajoh, op: 2006/10/07 20:01