MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:29

even een tip voor nieuwe leden over forumgebruik

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

even een tip voor nieuwe leden over forumgebruik

Berichtdoor Pieter » 04 okt 2006, 11:15

Beste nieuwe leden (bestaande soms ook nog)

allereerst natuurlijk welkom!

ik wilde even een tip geven omdat ik zie dat er vaak twee of meerdere dezelfde reacties op een bericht staan in een topic....als je je reply hebt geplaatst, dan kom je vanzelf weer bij het topic terecht, dis duurt eventjes (afhankelijk van je verbinding)...
als je op de 'back' (terug) knop van je browser (internet explorer of mozilla) drukt, dan wordt je reactie nog eens geplaatst. dit leidt natuurlijk wel tot meer berichten, zodat je snel een forum guru kan worden (hè, Jan? ;)), maar is misschien toch irritant...soms zie je ook dat mensen die dubbele post gaan wijzigen, en er dan alles in deleten...dan zie je opeens een post van iemand waar niets anders staat dan: "bericht gewijzigd door ..." :lol:

ik zal als Jurgen terug is hem een pm sturen om te vragen of er bij dit forum een mogelijkheid bestaat je eigen posts te deleten.

groet
Pieter
Pieter

Antwoord:even een tip voor nieuwe leden over forum

Berichtdoor janbenz1 » 04 okt 2006, 20:50

No sa ist mar krekt Pieter.:woohoo:
Er zijn nog een paar kinderziektes die er uit moeten worden gehaald.
Maar Jurgen moet eerst goed uitrusten voordat hij dit aan kan pakken.
Daarom hebben we hem naar Afrika gestuurt.:laugh: :laugh: :silly: :lol: :woohoo: :huh: :dry:

Groetnis fan jan ,Út Drachten.B)
janbenz1

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto