[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
HarmMB : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:30

HarmMB

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

HarmMB

Berichtdoor HarmMB » 03 maart 2015, 13:55

Hallo,

Ik ben Harm en ik ben 21 jaar oud.
Ik kreeg op m'n 12e een Puch Maxi, veel aan gesleuteld. Diverse brommers gehad tussen mijn 11e en 16e, denk aan meerdere Puch's, Zündapp, Rieju. Ik heb nog geen auto, omdat ik niet echt één nodig heb. Ben al een jaar of wat aan het kijken wat voor auto ik precies wil, en kom eigenlijk telkens terug op de Mercedes W123. Die vind ik echt mooi :)
Ben nu beetje aan het struinen waar ze te koop worden aangeboden.. Iemand tips?

Mvg,
Harm
HarmMB
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 200
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: HarmMB

Berichtdoor Wietse » 03 maart 2015, 17:46

Welkom,

Er worden er genoeg tekoop aangeboden op internet. Maar ik zal eerst maar jezelf er goed in verdiepen.
Wat wil je, en wat kun je zelf repareren? Als je onderhoud en reparaties uitbesteed kan het wel eens tegenvallen qua kosten!!

Ook zo'n Benz is in de verzekering best duur. Een oldtimerpolis daar ben je meestal te jong voor. En de wegenbelasting, ik neem aan dat je op de hoogte bent ?

Toen ik 21 was wist ik eigenlijk weinig, maar ben toen ook zo begonnen. Alleen waren de tijden toen anders.

Succes!!!!
Wietse
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen