MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:38

Het is zover!!!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Het is zover!!!!

Berichtdoor Erik » 14 jan 2007, 19:49

Zeer gewaardeerde Mercedici,

Na goede raad en tips van dit forum (dus jullie)
ben ik overgegaan tot aanschaf van een 230E
bouwj 80.
Ik heb deze gekocht bij MB-Klassiekers in Montfoort.
Het verkooptraject naar mijn vrouw heeft ongeveer 1/2 jaar geduurd.
In die tijd heb ik mij optimaal kunnen informeren en inlezen betreffende de materie.
Zij heeft meerdere proefritten gemaakt en uiteindelijk heeft dat er in geresulteert, dat ze het erg leuk vindt, om in een comfortabele auto te rijden met historisch verantwoorde uitstraling.
Wat ook geholpen heeft is een Spreadsheet die ik gemaakt heb en waarmee duidelijk werd, dat wij versus de bijtelling geld konden verdienen. (we blijven uiteindelijk Nederlanders)
Binnen nu en 3 weken kunnen wij onze auto aan ons gezin toevoegen.

Ik begrijp dat je lid kunt worden van deze club, graag zou ik willen weten hoe en op welke rekening ik geld kan storten.

Nogmaals bedankt iedereen die gedeeld heeft in mijn voorpret en ik ben ervan overtuigd dat jullie hebben bijgedragen aan mijn hopelijk verantwoorde keuze.

Vriendelijke Groet,

Erik Rijken
Erik

Antwoord:Het is zover!!!!

Berichtdoor Pietje » 14 jan 2007, 20:01

Hoi Erik,

Lid zijn van deze club hoeft niets te kosten.

Het is wel zo, dat als je de eenmalige bijdrage van 10.- eurootjes betaald, je ook naar de Technische dagen (meestal 2x p. jaar) kan komen.
Je bijdrage is maar éénmalig, dus niet elk jaar dat bedrag betalen.

Dus dat tientje heeft een megagrote meerwaarde. Op de Technische dagen kan je heel veel wijzer worden.
Bovendien is het altijd heel gezellig ook, ook als je alleen maar even wilt komen buurten.

De uitstapjes zoals Pijnacker/Cliniclowns en de nieuwjaarsborrel zijn initiatieven van de leden zelf, dus dan mag je altijd komen, ongeacht je wel of niet dat tientje hebt betaald.
De 10 euro is er zodat deze site in de lucht gehouden kan worden, want dat kost geld.

Stuur even een PM aan Harry Puite, zodat hij je het rekeningnr. kan geven.

-W- -E- -L- -C- -O- -M- -E- -T- -O- -T- -H- -E-
-C- -L- -U- -B- -!-!-!-

Hoop dat je weer wijzer geworden bent.

Greetz,

Pietje van de Hofstad(Groep)
Pietje

Berichtdoor Robert » 14 jan 2007, 20:02

Erik, ten eerste gefeliciteerd met je “nieuwe�aanwinst en veel probleemloze en veilige kilometers toegewenst. En ten tweede, Even kijken onder nieuws, en je weet alles.

Groet Robert ( lid van de paarsejaknikkendehondjesophoedeplankclub) uit AP

Robert

Berichtdoor superW123 » 14 jan 2007, 22:06

gefeliciteerd met je aankoop, en ik ben wel benieuwd waar jij vandaan komt, aangezien mb klassiekers bij mij om de hoek is gevestigd en er hier in linschoten en omgeving zeer weinig leden wonen.:silly:
superW123

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto