[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
200 op kenteken gezet! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 04:37

200 op kenteken gezet!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

200 op kenteken gezet!

Berichtdoor Weizengelb » 16 jan 2007, 13:36

Eindelijk had ik even tijd om mijn mimosengelbe 200 op kenteken te zetten!
De auto is van 1980 dus het had al wel eerder gekund maar ach, te druk met de garage bouwen en mijn andere auto's...

Ik heb er wel nieuwe remslangen op moeten zetten, deze waren te oud geworden. Weer viel me de bodem van de auto op, onder de stoflaag komt er overal het mimosengelbe vandaan als je er overheen veegt! Hier is dus goed te zien dat de auto's origineel van onderen helemaal op kleur waren gespoten. Alleen de dorpels waren donkergrijs en een strookje van 3cm helemaal onderaan onder de voorbumper.

Nu is de 230E ook al 25 jaar oud en ik heb daarvoor vrijdag een afspraak bij de RDW..druk druk!

Met dit zachte weer wel opgeschoten met de garage! Ik zal blij zijn als dat klaar is! Dan kan er nog maar 1 auto in, maar kan ik er wel fatsoenlijk omheen lopen! (4,5 meter breed!!).

Groetjes,
Mathieu

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Antwoord:200 op kenteken gezet!

Berichtdoor Weizengelb » 16 jan 2007, 13:38

Hier de nieuwe remslang erop, en het mooie geel, ik krijg zin om de hele onderkant schoon te gaan boenen :lol: :cheer: :silly:

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Wiebren240D » 16 jan 2007, 19:00

Hallo Mathieu

het is nu wel een zachte winter maar denk er maar het is nog geen april en die doet ook nog wat hij wil.

als ik jou as wacht ik tot Mei met schoon maaken want ik denk wat er nu nog op zit haal je er met een hogedruk spuit zo van af.

groeten Wiebren
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Weizengelb » 17 jan 2007, 11:17

Ha die Wiebren,

ja dat klopt, er zit vast nog wat aan te komen qua winter 9en dus #$%@* Zout!!:pinch:

Maar ik rijd in principe niet met de auto, daar heb ik nu mijn 240D voor.

Groetjes,
mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Motormongool » 17 jan 2007, 15:10

Wat leuk, nog een liefhebber van de kleur Mimosagelbe :P
Vind ik zelf ook een hele mooie kleur, maar Saharagelbe vind ik een redelijk alternatief;) Wees er maar zuinig op, volgens mij is de kleur helemaal niet zo veel verkocht, en zeker niet aan de huidige bejaarden die ervoor gezorgd hebben dat er nog zoveel mooie W123's rondrijden.
Motormongool

Berichtdoor Weizengelb » 19 jan 2007, 09:41

Ik vind het inderdaad een fantastische kleur! Zelfs mijn Pa, die over het algemeen een meer gedekte kleursmaak heeft, vind het steeds mooier :laugh:

Ik vind alle 70er jaren kleuren supergaaf, weizengelb natuurlijk ook, maar saharagelb vind ik ook gaaf.
Ook cayenneorange strekt steeds meer mijn aandacht..

Ik houd hem in ere!

Vanmiddag trouwens weer naar de RDW, nu met de 230E (in meer eigentijds silberdistelgruen metallic).

Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto