[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
RowanW123 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:26

RowanW123

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

RowanW123

Berichtdoor RowanW123 » 17 jun 2015, 13:19

Hallo mede Benz rijders ik zal me even voorstellen.

Ik ben Rowan (24) uit Doetinchem en eigenaar van een Mercedes-benz 280CE (W123) '84 & B170 (W245) '06, Volkswagen Golf MK2 uit '94 en 2 Opel kadet GSI cabrio's. Ik ben op het idee gekomen om de 123 te kopen toen ik bij een garage was waar de auto net binnen kwam als inruil, ik zag de auto verschijnen en was opslag verkocht.
Ik heb nog een tijdje daarna zitten wikken en wegen of ik m erbij kon hebben ook ivm met de andere auto's, het kon maar zal ik 1 andere auto weg moeten doen (De Peugeot 405 1.6 GRe uiteindelijk), uiteindelijk de auto gekocht en gelijk de wielkast randen eraf (Want het vliegend tapijt van aladin had ook geen chromen kwasten haha) en gelijk wat dieper rond de auto gekeken om te kijken wat op de planning kan staan te doen met de 123 als die straks 3 maanden van de weg moet. Dan de auto klaarmaken om er bijeenkomsten mee af te gaan.
Bijlagen
IMG_2931.JPG
IMG_2931.JPG (764.83 KiB)
RowanW123
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: RowanW123

Berichtdoor Weizengelb » 17 jun 2015, 17:46

Hoi rowan,

Wat een mooie kleur. Is dat origineell rood metallic?
Goed dat je de wagen weer wat netter wilt gaan maken, leuk om zo een wagen wat op te knappen.
Wat voor interieur zit erin?

Veel plezier ermee!
Math
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Automaat: Nee

Berichtdoor RowanW123 » 18 jun 2015, 01:11

Dank je, Voor zover ik weet wel. Ja ik vind het leuk om auto's orgineel te maken (Of met een thema uit dat jaar) de Peugeot van mij was op de kofferbak en motorkap na terug in showroom staat gebracht. Interieur is blauw-stof, maar is hard aan vervanging.
RowanW123
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Robin-H » 18 jun 2015, 08:07

Welkom! Leuk zo'n donkerrode coupé. Al helemaal met het blauwe interieur, da's een combinatie die ik nog nooit tegen gekomen ben. Veel plezier ermee!
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1968

Berichtdoor MBBelgium » 18 jun 2015, 11:16

Mooie wagen, en inderdaad prachtige kleur!
MBBelgium
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1968

Berichtdoor 300TD W123 » 18 jun 2015, 21:33

Welkom Rowan,

Mooie wagen in een mooie kleurstelling.
Veel succes met het verbeteren van je Coupe. Als je vragen hebt kun je met wat zoeken hier enorm veel vinden. Mocht je er dan nog niet uitkomen kun je je vraag natuurlijk ook in het juiste topic stellen. Bijna zeker dat er enthousiaste leden je zullen proberen te helpen.
Veel plezier met je nieuwe hobby en heel veel mooie en veilige kilometers gewenst.

groet Mark
300TD W123

Keer terug naar Even voorstellen