Mijn W123 een kleine beurt gegeven luchtfilter was zo te zien al jaren niet vervangen was helemaal zwart.
Bougies waren nog vrij nieuw net zoals de rotor en verdeler kap en de bougie kabels.
Reinigingsmiddel gekocht om in de tank bij te voegen die ga ik donderdag bijvoegen voordat ik naar forumlid Dester4749 ga dat is namelijk een aardig ritje en kan het goed inwerken.
Gelijk loodvervanger gekocht die ik ga bijvoegen bij de nieuwe tankbeurt zodat die reinigingsmiddel op is.
Nog te doen even uit mijn hoofd, kleppen stellen (denk dat het een tijd niet gebeurd is en dat ze te ruim staan is ongeveer 3 jaar geleden gas uitgebouwd en de vorige eigenaar reed alleen met de auto naar oldtimer dagen en mooi weer ritjes.)
Middendemper uitlaat vervangen kan die vanaf woensdag ophalen.
Deuren laten lassen als het nog mogelijk is want die zijn het slechtst van de hele auto (basis is zeer goed te noemen).
Nieuwe banden/velgen hij staat nu op winterbanden en mijn kilometerteller uitbouwen dagteller en kilometerstand blijven stilstaan snelheidsmeter werkt wel perfect en dan ook gelijk alle lampjes in dashbord vervangen als die toch open ligt.
Even kijken naar de achterveren staat namelijk hoger dan de voorkant zitten hulpveren onder die verwijderen en kijken hoe de stand dan is.
Automatische versnellingsbak filter en olie vervangen net zoals de motorolie en filter.
Morgen de documentatie ophalen bij oude eigenaar waren die vergeten, volgens oude eigenaar zitten alle bonnen erbij vanaf de eerste eigenaar tot de laatste eigenaar.
En wat ik nog tegenkomt of even vergeten bent...
Mvg,
Leon.