Van de passagier kant gaat de raam slecht omhoog en hoor je de tandwiel heuvel over schieten er zit ook een stuk metaaldraad om de halve raamtandwiel.
Links doet die helemaal niks je kan draaien maar grijpt niet aan lijkt ook of die los ligt terwijl alle bouten er gewoon inzitten.
Nu is mijn vraag kan dit gerepareerd worden of kan ik beter 2 goede gaan zoeken bij een demontage bedrijf?
En nog een klein vraagje, mijn middendemper is slecht overal zit tumtum die smeermiddel, ik heb verschillende bedrijven gebeld maar die konden alleen leveren vanaf 1980 de mijne is van 1977,
Ik heb wel via een onderdelenman een nummer gekregen van een klasssieke MB liefhebber maar die is er pas morgen die zou weer een mannetje in Amsterdam hebben die nog wel aan onderdelen kan komen of liggen.
Is hier een adres bekend die deze nog kan leveren? het is een W123 200 benzine automaat.
En nu iets vreemds, als ik op internet mijn kenteken invoer staat er handgeschakeld maar is echt een automaat weet iemand hoe dit mogelijk is, misschien later ingebouwd maar lijkt me geen goedkope oplossing te zijn geweest.