[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rocky : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:58

Rocky

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Rocky

Berichtdoor Rocky » 16 jul 2015, 07:11

Goedendag,

Ik ben Leon en beveiliger/Bodyguard van beroep, woonachtig in Almere stad.
Ik was al een poosje op zoek naar een semi/klassieker en had om deze te kunnen bekostigen mijn Volvo v70 verkocht.
Eergisteren was ik eerst wezen kijken bij een Opel kadett coupe uit 1970 maar die was zo krokant dat de eigenaar nog aan het lassen was toen ik voor een bezichtiging kwam (daarvoor ruim 2 uur in de auto gezeten :unsure: )

Gisteren toevallig op mijn werk een beetje het internet af en toen viel mij een W123 200 automaat benzine op uit 1977 met nieuwe APK voor een prijsje dat ik dacht van dat klopt niet of hij is ook erg krokant (was nog goedkoper dan die Kadett).
Omdat het dichtbij mijn woonplaats was met het thuisfront overleg, mijn vrouw was echter een beetje verliefd op de Opel en zag een MB niet zitten.
De eigenaar gebeld en in de middag op weg, komen wij daar aan staat er toch een knappe mb voor de deur dat ik dacht van dat klopt niet, de standaard dingen gecontroleerd zoals de krik steunen die nog helemaal in takt waren net zoals onder de motorkap veel vuil haast geen roest.