[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rocky : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:58

Rocky

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Rocky

Berichtdoor Rocky » 16 jul 2015, 07:11

Goedendag,

Ik ben Leon en beveiliger/Bodyguard van beroep, woonachtig in Almere stad.
Ik was al een poosje op zoek naar een semi/klassieker en had om deze te kunnen bekostigen mijn Volvo v70 verkocht.
Eergisteren was ik eerst wezen kijken bij een Opel kadett coupe uit 1970 maar die was zo krokant dat de eigenaar nog aan het lassen was toen ik voor een bezichtiging kwam (daarvoor ruim 2 uur in de auto gezeten :unsure: )

Gisteren toevallig op mijn werk een beetje het internet af en toen viel mij een W123 200 automaat benzine op uit 1977 met nieuwe APK voor een prijsje dat ik dacht van dat klopt niet of hij is ook erg krokant (was nog goedkoper dan die Kadett).
Omdat het dichtbij mijn woonplaats was met het thuisfront overleg, mijn vrouw was echter een beetje verliefd op de Opel en zag een MB niet zitten.
De eigenaar gebeld en in de middag op weg, komen wij daar aan staat er toch een knappe mb voor de deur dat ik dacht van dat klopt niet, de standaard dingen gecontroleerd zoals de krik steunen die nog helemaal in takt waren net zoals onder de motorkap veel vuil haast geen roest.
Het meeste roest zit onder de rechter voor en achterdeur vanwege dat ze in het verleden tegen een paaltje waren gereden en niks eraan hadden gedaan en de wielkasten zijn een beetje aangetast niet veel maar wel blaasjes onder het lak. De uitlaat lekt iets aan de voorkant ga dit vanmiddag controleren want zit nu op mijn werk maar zag wel bij de koop van die pasta zitten, volgens eigenaar ging die lek een paar dagen na de APK.
Zo zijn er nog een tal van kleine dingen die ik moet aanpakken zoals de linker en rechter voorraam die scheefwegzakken en nu even zijn vastgezet (handig bij een parkeergarage kan ik zeggen :oops: )
De keienvanger heeft een deukje en een kleine deukje bij me bumper op het rechtervoor spatbord. Dagteller die niet werkt en nog meer van die kleine klussen.

Vandaag ga ik even een paar mooie foto's maken en zal die posten.

Mvg,
Leon.
Laatst bijgewerkt door Rocky op 17 jul 2015, 08:38, in totaal 2 keer bewerkt.
Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook.
Rocky
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re:Rocky

Berichtdoor Connoly » 16 jul 2015, 08:19

Welkom :handgestures-thumbup: zijn hier verzot op foto 's :woohoo:
Connoly
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1968
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Nieuwe 123 liefhebber.

Berichtdoor Rocky » 16 jul 2015, 18:37

Toch nog gelukt met de foto's binnenkant volgt nog zodra de deurplaten gemonteerd zijn... ;)
Bijlagen
5.jpg
5.jpg (419 KiB)
4.jpg
4.jpg (393.72 KiB)
3.jpg
3.jpg (275.22 KiB)
2.jpg
2.jpg (310.31 KiB)
foto.jpg
foto.jpg (520.56 KiB)
Rocky
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:

Re: Rocky

Berichtdoor Don » 16 jul 2015, 20:20

Heerlijk jaren '70 kleur. Mooi klassiek, zeker met die blauwe platen.
Don

Berichtdoor Rocky » 16 jul 2015, 20:27

Bedankt...:) vind hem ook geweldig elke keer weer moet ik even uit het raam kijken en in me eigen te mompelen Leon je hebt gewoon een echte MB met de ster op de motorkap geweldig...:)
Weet je wat ook grappig is, in het kastje in de hoedenplank ligt nog de originele ehbo pakket die nog vol is... :)
Rocky
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Toontje » 17 jul 2015, 05:48

welkom is wel handig dat je je woonplaats erbij zet voor evt vragen enzo
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor 300TD W123 » 17 jul 2015, 06:33

Hoi Leon,

Welkom op ons forum.
Mooie wagen en inderdaad een echte klassieke uitstraling met die blauwe platen en kleur.
Veel plezier op het forum en natuurlijk met je wagen.

Groet Mark
300TD W123

Berichtdoor Rocky » 17 jul 2015, 08:38

Toontje, je hebt gelijk helemaal vergeten... ;)
Ik ben woonachtig in Almere stad.

Iedereen bedankt voor het welkom heten... :handgestures-thumbup:
Rocky
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Toontje » 17 jul 2015, 09:38

kijk das duidelijk hahhahah dan kom je hier niet zomaar ff langs om iets te vragen
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor Rocky » 17 jul 2015, 10:09

Ben een forum ganger, was bij mijn vorige auto ook bij een forum vind het belangrijk om informatie door te geven zodat iedereen van hun auto kunnen genieten.
Rocky
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Even voorstellen