bedankt voor de leuke reacties ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen waren die zo'n trekker project willen volgen ik hoop dit weekend weer verder te kunnen gaan maar we zijn ook nog een badkamer aan het maken en daar gaat ook erg veel tijd in zitten maar dat is bijna klaar en daarna volgas verder met de trekker. het is inderdaad erg leuk omdat de techniek zo zichtbaar is en alles is lekker lomp dus je kan weinig stukmaken, maar toch lukte het mij om een bout m 14 te breken
dus dat werd weer uitboren en opnieuw tappen. ik kreeg vandaag ook een doos met nieuwe onderdelen binnen en dat is mooi spul: set koplampen, stuur ( de oude was door de roest opengespleten en dat snijd in je handen tijdens het rijden, nieuwe uitlaat, nieuw glaasje voor de oliedruk meter, klepdeksel moer ( nog verpakt in zo'n ouderwets bruin papiertje
), klepdekselpakkingen van kurk, set wielbouten voor de voornaven (de oude zijn kapotgedraaid) ik wil dit weekend als het lukt de achterbrug in de menie zetten en dan volgende week verder met het ontvetten van het motorblok daar ben ik al een avond mee zoet geweest maar het is nog niet klaar