ok,... ik wil dit best weer regelen.
Gaarne aanmelden op mijn EMAIL en NIET hier (wordt een ellenlange topic) en onduidelijke inventarisatie.
---------------------------------------------------
adres:
pgnpenning@wanadoo.nl
kleur van de steun die je hebben wilt kan je op deze site vinden:
www.astralsilber.de
---------------------------------------------------
Goed aangeven welke kleur je hebben wilt. Er zijn alléén MBtex steunen leverbaar, dus géén stoffen. Geef dus het juiste kleurnummer door.
Bij de vorige sessie heb ik steeds iedereen goed op de hoogte gehouden per mail. dat doe ik uiteraard weer.
kosten van de steun incl. verzenden was 65.-,
maar het gaat mij veel tijd kosten, dus maak ik er 70.- incl. verzenden van, als kleine bijdrage voor de moeite.
De armsteun wordt rechtstreeks naar je adres verzonden. Levering is ca. 2 weken na betaling van de totaalbestelling.
Verzenden naar België kan ook, SJS berekend dezelfde prijs. (Eventuele meerkosten van de banktransactie voor de koper!)
Aanmeldingen via hier neem ik niet mee, ik heb geleerd van de vorige keer.
Aanmoedigingen daarintegen mogen altijd geplaatst worden.
Niet eens met de 'prijsverhoging'? dan zelf bestellen via ebay. Daarvoor ben ik ook ca. 5 uur bezig. Moet de bestelling nalopen, kijken óf en wie er betaald heeft, terugkoppelen, en bestellen en verifiëren bij SJS enz. enz. De mensen uit de 1e groep kunnen beamen dat het me zeeën van tijd moet hebben gekost.
Bij minder dan 5 aanmeldingen zal ik niet overgaan tot de bestelling, einddatum 10 november.
Greetz,
Peter / Pietje
Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2006/10/20 17:16<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2006/11/14 22:17