Beste, Leden en Gasten
Eindelijk heb ik ze dan gevonden de foto's van mijn W114 250 automaat met schuifdak en ZONDER STUURBEKRACHTIGING, ja jongens dit was een echte spierballen auto.
Maar wel een geweldig ding om in te rijden.
Deze auto had voor mij velen karakteristieke eigenschappen b.v. de klokken winkel, ruitenwisser systeem, schakelaars en het rijgedrag. Toch moet ik melden dat de W123 250 die ik nu bezit een hele andere auto is om te rijden, er zijn natuurl;ijk wel over eenkomsten maar een W114 had toch een paar unieke dingen en een bepaald soort sfeer.
De foto's die ik heb ingescand zijn van 1987 ik was toen 20 jaar en ape trots dat ik een Mercedes-Benz had van 12 jaar oud die in top conditie was, na wat herstel werkzaam heden. Ook door het feit dat ik tooen een VVN stikker ( veilig verkeer nederland ) op mijn voorruit had en glansrijk door de toen net nieuwe APK, waar iedere auto bezitter met een oude auto van huiverde en de keuring was lang zo streng nog niet zo als hij nu is.
Vriendelijke groet, Arno uit de Hofstad;)<br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2006/10/18 12:32