vandaag heb ik de buitenkant van het spatbord geschuurd en de bovenkant al de 1e laag groen gegeven. de treeplank, spatbord verhoger en wat klein spul zijn ook klaar dus deze week het spatbord afmaken en dan schiet het aardig op. even later zaten we buiten te eten en in eens komt er een klap uit de schuur
, dat klonk naar het zwaarste stuk vuurwerk wat ik ooit gehoord had dus gelijk kijken en wat blijkt, 1 van de achterbanden is ontploft
de rook kwam er uit zetten en de stukjes binnenband kwamen we een paar meter verder tegen. waar de band geklapt is zat ook het rotte stuk die ik gelast heb en daar was het rubber door het rotten ook wel slecht geworden maar zo'n band is wel aardig dik dus dacht dat kan wel er zit toch een binnenband in. maar dat ging toch niet helemaal goed wel een geweldige knal
.ik was wel blij dat de band niet was omgevallen want daar stond de auto van mijn vader naast. ik heb met de eigenaar overlegt of die er 2e hands banden op wil hebben of nieuwe, en er komen nieuwe op dan staat die rondom op nieuw rubber.