[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Teun : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 15:49

Teun

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Teun

Berichtdoor Teun » 24 jun 2016, 22:12

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Arno van Kessel, woon in Amersfoort en ben sinds enkele maanden eigenaar van een mooie lichtblauwe 280CE uit 1977.
Hiervoor heb ik altijd Amerikaanse klassiekers gehad. Mijn eerste kocht ik in 1985 en was een Chevrolet Impala ui t 1962, deze werd opgevolgd door een Impala uit 1959, een mustang uit 1967 en tenslotte een Pontiac GTO uit 1969. Deze laatste heb ik afgelopen winter verkocht en daarna ben ik zoek gegaan naar een W123 Coupe. Deze moest een automaat hebben, een zes cilinder en pullman bekleding. Na ongeveer een half jaar zoeken vond ik die eindelijk in de Beemster en na een proefrit en een rondje om de auto was de koop snel gesloten. Naast bovenstaande opties heeft hij ook nog elektrische ramen en dak, de armsteun en wortelnoten houtinleg.

Tot nu toe heb ik het onderhoud aan mijn auto's altijd zelf gedaan maar dit gaat mij de laatste tijd steeds slechter af en wil het onderhoud en reparaties uitbesteden. Ik ben al bij de merkdealer geweest maar merk toch dat het daar moeilijk is om een goede diagnose te doen bij zo'n oude auto die ze niet kunnen uitlezen.

Ik ben dus op zoek naar een ervaren Mercedes sleutelaar in de omgeving van amersfoort die, reperaties aan mijn auto zou willen doen. Klein onderhoud lukt me gelukkig zelf nog wel.

Ben je geïnteresseerd of wet je iemand, stuur me een email.

Alvast bedankt.
Arno
Teun
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Teun

Berichtdoor Bram Jansen » 24 jun 2016, 22:31

Van harte welkom Teun!
Veel plezier van je bolide.

Is Zutphen te doen, of te ver?
Bram Jansen

Berichtdoor Toontje » 25 jun 2016, 06:01

welkom
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Charl1969 » 28 jul 2016, 15:26

Hoi Arno,

Ik kom zelf uit Amersfoort en heb een goede monteur die mijnauto doet (W115) en 25 euro per uur vraagt. Is oude rot in het vak.

Ik zoek zelf nog iemand die mij wil en kan inwijden in het zelf doen van klein onderhoud en af toe tijd heeft, aan mijn W115 en W123.

Gr
Charl
Charl1969
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen