Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Arno van Kessel, woon in Amersfoort en ben sinds enkele maanden eigenaar van een mooie lichtblauwe 280CE uit 1977.
Hiervoor heb ik altijd Amerikaanse klassiekers gehad. Mijn eerste kocht ik in 1985 en was een Chevrolet Impala ui t 1962, deze werd opgevolgd door een Impala uit 1959, een mustang uit 1967 en tenslotte een Pontiac GTO uit 1969. Deze laatste heb ik afgelopen winter verkocht en daarna ben ik zoek gegaan naar een W123 Coupe. Deze moest een automaat hebben, een zes cilinder en pullman bekleding. Na ongeveer een half jaar zoeken vond ik die eindelijk in de Beemster en na een proefrit en een rondje om de auto was de koop snel gesloten. Naast bovenstaande opties heeft hij ook nog elektrische ramen en dak, de armsteun en wortelnoten houtinleg.
Tot nu toe heb ik het onderhoud aan mijn auto's altijd zelf gedaan maar dit gaat mij de laatste tijd steeds slechter af en wil het onderhoud en reparaties uitbesteden. Ik ben al bij de merkdealer geweest maar merk toch dat het daar moeilijk is om een goede diagnose te doen bij zo'n oude auto die ze niet kunnen uitlezen.
Ik ben dus op zoek naar een ervaren Mercedes sleutelaar in de omgeving van amersfoort die, reperaties aan mijn auto zou willen doen. Klein onderhoud lukt me gelukkig zelf nog wel.
Ben je geïnteresseerd of wet je iemand, stuur me een email.
Alvast bedankt.
Arno