Beste allemaal
Ik heb sinds 06-06-2016 een MB 250, deze auto rijd gewoon op benzine, en moet zeggen bevalt me prima, op de stoelen na, als je een lange rit maakt.
Nu mijn probleem, ik ben met deze auto zonder problemen naar oostenrijk geweest zo'n 2000 km gereden, zonder problemen.
De laatste weken, begon de auto in te houden, en na een aantal dagen was er eigenlijk niet meet fatsoenlijk mee te rijden, nu heb ik een hoop gelezen op het forum hier, dat de solex4a1 nogal een probleem carburateur is, en wat blijkt daar ben ik nu inmiddels achter gekomen.
Heb de carburateur eraf gehaald en het probleen ontdekt, omdat het hier op her forum gemeld was, het busje in de vlotterkamer was een heel stuk omhoog gekomen, ik heb het netjes terug getikt met een stukje hout, dacht nu zal het wel goed zijn, maar helaas, nu stroomt de carburateur over en verzuipt mij auto.
Nu schijnt dat de pierburg, voor de terug voer van de overtollige benzine te zorgen, en heb zo'n vermoeden dat het probleem hier in zit, maar hoe kan ik de pierburg testen om zeker te weten, of deze defect is, en als hij defect is, waar en hoe kan ik aan een nieuwe of goede gebruikte komen.
Mvg Hans, in nood, wil er gewoon mee kunnen rijden.