Ach, misschien had dat ook wel gegaan hoor, maar de auto is toch 44 jaar oud, en heeft 260K kilometers gereden, dus ik vond 60 euro voor een gevercilindertje toch wel verantwoord, hoeft gelukkig ook niet meer van een armoedje he
Als dat ding nu 100 euri was had ik dat absoluut nog wel geprobeerd met nieuwe rubbertjes, want ze zullen er nog wel zijn, maar dan moet je misschien wel zoeken.
Ik heb nog wel eens wat gekocht voor de Heckflosses, van dat spul, moet je voor bij cartschop winkels zijn, dan maak je nog wel een kans, oudrubber mee nemen en dan zoeken in een grote la, met veel verschillende soorten en maten.
Dan heb je zoiets voor ca. 4 of 5 euro.
En weet je wat het ook is, die auto heb ik 12 of 13 jaar geleden gekocht voor ik dacht iets van 2200 euro, en dat krijg ik er nu op mijn sloffen nog weer voor terug, dus het is in economisch opzicht zowiezo al een gouden auto
Het duurste wat ik er ooit aan heb uitgegeven is een LPG installatie, ja,,, ik maak wel 5000 Km. per jaar gemiddeld.
Dus ,, ik heb mijn lol wel gehad met de baby bleu.
foto is van 10 jaar geleden zie ik, inmiddels wel hier en daar een vlekje hoor, net als zijn baasje
Groet, Henk Lith