vanochtend zijn we naar mijn vaders zijn werk gereden om de achterbanden van de velg te draaien en dat ging goed alleen is 1 velg beschadigd maar dat is wel weer in vorm te krijgen. aan de binnenkant zit weer genoeg roest dus dat word voor het stralen weer eerst goed schoon bikken. ook hadden we de bak meegenomen waar de vooras onder hangt want daar zit een sleeppunt aan maar dat was behoorlijk verbogen dus dat hebben we roodgloeiend gestookt en terug in vorm getikt dus ook die kan gestraald worden. daarna heb ik de bladveren weer in elkaar gezet en gepast met de fusees. nu kon ik ook de positie bepalen van de strippen staal die ik gemaakt had. dus die heb ik vastgelast en dat staat nu in de menie. er was ook een ringetje van de stuurstang beschadigd, dat ringetje houd het vet in de kogel dus daar moest een nieuwe voor komen en ja ik kon het niet laten om die zelf te maken
dus heb ik op internet gezocht hoe je van zo'n ringetje de maat kan bepalen. en toen kwam ik op een site terecht waar uitgelegd werd hoe je feesthoeden kan maken
en hun hadden een programmaatje waar je de maten ik kon vullen en dan kan je zo de uitslag uitprinten. dus uitknippen en op een stukje plaat aftekenen, buigen vastlassen en je hebt een ringetje. morgen moet ik hem nog een beetje passchuren en dan kan die gemonteerd worden.